Model | Multicharger GT touring 750 |
Cena | 25999 zł |
Rozmiar | 51 cm (wzrost 171-200 cm) |
Silnik | BOSCH Performance Line CX Gen. 4 |
Moment obr. | 85 Nm |
Moc | 250 W |
Akumulator | 750 Wh |
Wyświetlacz | BOSCH Kiox 300 |
Wsparcie silnika | < 25 km/h |
Rower elektryczny typu cargo long tail Multicharger GT touring 750 RIESE&MÜLLER wyposażony w dwa bagażniki o ładowności 5kg z przodu z torbą podróżną i aż 65 kg z tyłu. Doskonały na dalekie wyprawy lub przewożenie ładunków po mieście. Bogate wyposażenie, przerzutka Shimano Deore XT – 11 przełożeń, silnik Bosch BOSCH Performance Line CX z baterią 750 Wh i wyświetlaczem Kiox 300 najnowszej generacji.
Rozmiar | 51 cm |
Rama | aluminium |
Silnik | 85 Nm/250 W – BOSCH Performance Line CX Gen. 4 (25 km/h) |
Wyświetlacz | BOSCH Kiox 300 |
Widelec | skok 70 mm – Suntour XCR32 |
Akumulator | 750 Wh |
Hamulce | Przód: 4 tłoczkowe-Magura MT5 Tył: 2 tłoczkowe-Magura MT4 |
Tarcze hamulcowe | 180/203 mm – przód/tył |
Przerzutka | Shimano Deore XT – 11 przełożeń |
Koło przód | 26” x 2,25” SCHWALBE Smart Sam Plus |
Koło tył | 26” x 2,25” SCHWALBE Smart Sam Plus |
Wspornik siodełka | z amortyzacją Cane Creek New Thudbuster ST |
Siodełko | Selle Royal New Lookin Evo |
Kierownica | 680 mm – Riese & Muller |
Oświetlenie | przód: Supernova mini 2 tył: Busch & Müller Toplight 2C LED |
Waga | 26,3 kg |
Przebieg | 0 – 20 km |
Inne | bagażnik przód – ładowność 5 kg z nieprzemakalną torbą podróżną Riese&Muller 18 litrów, bagażnik tył – ładowność 65 kg, błotniki, dzwonek, ergonomiczne uchwyty Hermans Grips, nóżka, zabezpieczenie ABUS 5755 Shield XPLUS |
Copyright 2022 ecyklopedia. Polityka prywatności.
Powered by Popanda Design.
Copyright 2021 ecyklopedia. Polityka prywatności.
Powered by Popanda Design.